Sinners and saints.

Jaha , vilken sjujävla pissig natt! jag skulle öppna min fruktcoctail jooo men vad gör man? klantig som man är, jag häller ut allt sockerlag över hela mig själv så nu sitter jag här i fåtöljen med byxorna på elementet och jag är typ helt blöt med sockerlag. yeaaay! plus att jag har inte mkt ork i min arma kropp. ska man verkligen känna såhär? men jag är superglad i alla fall, önska dock att jag hade mera energi.


igår så börja min garderob arta sig, min duktiga karl har skruvat ihop den! det innebär att nu i helgen så kommer mina kläder komma på plats och dom slipper ligga på golvet! helt underbart!
och allt börja arta sig hemma och snart kan man använda spisen. allting går framåt och på lördag är de flyttdags, vilken känsla, this is for real!
.
.
.
nu ska jag läsa aftonbladet och längta hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0