Otroligt.

Jag har blivit dömd till att inte få sova längre än till 7 på morgonen. Om jag går och lägger mig vid 10-11 på kvällen så bör jag i alla få sova till 8? Nääe vi vaknar när N går på morgonen typ. Totalt värdelöst! :(
.
.

Det känns som om saker börjar vända just nu, dock att försäkringskassan är svin och dumma i huvudet och har gett mig för mkt pengar och jag har nu fått en skuld på 4760kr, men det löser sig men det är ett litet problem just nu.
Nu hopppas jag verkligen att lägenheten försvinner så fort som möjligt och att jag slipper betala 2 månadshyror till!
.
.
Och idag ska jag till tandläkarn sen tvätta (IGEN)
Jag måste träffa mina vänner snart, jag har så mkt att göra och så lite tid :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0