Nytt liv.

Vilken jävla helg.. Jag har satans ont i min rygg och hälften av mina kartonger är på fel ställe men så går de när man inte kan dirigera själv hur man vill ha de och kan inte lyfta heller men  det är går bra ändå! Dags för sambolivet, spännande, galet och vi har fortfarande ingen spis!
.
.
.
men med min envishet och karisma så åkte vi och köpte en mikro idag, och eftersom min vattenkokare också har kommit på plats så har vi gjort mat hemma.. yeeah you heard it.. fiskbullar och pulvermos haha, men fan så gott de var och min nya bästa vän är nu mikron och fan så glad jag är!
.
och nu så jobbar jag också, och jag har kommit på att jag skriver bara blogg när jag jobbar bara för att beklaga mig för hur trött jag är och varje gång att jag vill åka hem och sova i soffan. aa just de, jag sover i soffan när jag har jobbat natt, mycket skönare!

nu ska jag jobba lite och beklaga över att en plastbit har släppt på datorn! katastroooof!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0