Åter igen

Nu sitter jag på jobbet, glasögonen sitter längst ner på nästippen för annars gör de ont bakom öronen. magen kurrar som bara den och jag vill bara åka hem och äta frukost. jag längtar efter min nyponsoppa! jag har varit riktigt dålig på att uppdatera den senaste tiden och jag har varken tid eller lust att skriva nånting.
men en uppdatering kan ju inte skada?

1. sambolivet, en intressant grej men jag är jävligt glad!
2. lägenheter! underbart att gå och titta på.
3. läkarbesök idag, 9.30 ( jag slutar 7)
sen hade jag nog inga fler punkter av de som händer i mitt liv just nu.

men jag fick en kraftig chock igår, snacka om jag vart förvånad men samtidigt jätte glad! vilken grej! hur stor är chansen liksom? galet!
.
.
sen kan jag bara säga att lägenhetsvisningar är väldigt roliga att gå på, framför allt när mäklarn frågar " är ni allergiska mot katter?"  och mot oss kommer 2 stora vilddjur!
det var dom största katterna jag sett! dom var enorma! dom såg ut som hundar, men den ena var större.
hans svans gick typ upp på låret när han gick förbi, och hans huvud var som assiet!
och denna är mindre än den vi såg!
kaattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0