Ändring

Jag som bloggade nästan varje dag! Nu ska det bli ändring! Jag ska försöka blogga mer än vad jag gör nu! Det är ju faktiskt ganska roligt.
.
.
.
Igår så hade jag en heldag själv hemma, käka köttfärssås och spaghetti och tänkte på jessica, alltså bara för att jag åt den maten. :) sen så kom N hem och drog typ nästan lika fort och då kollade jag på Precious, vilken bra film! Jag vart helt rörd och den var grym. Och som vanligt så var jag jätte trött och ville sova redan vid 21:30 , sagt och gjort.
.
.
.
Idag, jag vet inte vad jag ska göra. N kanske kommer hem snart. Jag ska nog käka frukost och kanske äta lunch med Nadia? Om hon nu kan. Sen ska jag jobba inatt och jag har världens countdown för egypten resan! det sitter så jävla fint just nu när snön kommer tillbaka och jag får åka och bli brun och äta godmat!
Dags att steka ägg! Mmmm :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha jag åt de igår jag med.. så iiiingen fara där inte :D

2010-03-23 @ 11:30:30
Postat av: pernilla

skulle inte du börja skriva mera vavavav :P

2010-03-27 @ 17:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0