Heey!

Nu har jag kommit fram till en till sak jag hatar med PC, jag hade skrivit ett helt nytt inlägg och sen kom jag åt musen och den klicka bakåt sen går man fram igen då är de borta! Nej men det är okej jag hade bara skrivit i 20 min.. Inga problem jag kommer ihåg vad jag ska skriva igen.. Neää.. Skit..



Sen har jag ringt till mitt jobb och sagt att jag ska vara sjukskriven 2 veckor till, och jag har aldrig, aldrig varit såhär rastlös i hela mitt liv som jag nu, jag har varit hemma i 1½ vecka och jag klättrar på väggarna, och jag blir helt galen, jag vill träna, jag vill springa. Jag har drömt flera nätter nu att jag är ute och springer och det är varmt ute.. De kommer bli as grymt när jag kan de, för nu kommer jag inte stanna och hosta var 100 m och tro att jag kommer dö..

En sak i taget, typ sluta halta som en skadad pirat?





Stuck in the middle with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0