Okej

Vad händer i livet ibland? Man har drömmar och tankar och man går runt och hoppas på att sina drömmar ska slå in en vacker dag! Okej, det gör de också, jag vet det och jag upplever det just nu.

Det är helt galet, bara på några minuter, timmar så vart allt helt annorlunda och man börja tänka på ett helt annat sätt. Man känner sig annorlunda och jag upplever just nu min dröm.
Och jag är lycklig. Jag njuter av varje sekund och jag skulle kunna börja gråta av lycka, dock har jag redan gjort det, men jag skulle kunna göra det varje dag!
Och jag vet att jag är överlycklig och exalterad och jag borde lugna ner mig med känslorna, men jag kan inte! Jag skulle vilja springa runt på stan och skrika så att folk får veta! Och dom kommer bli helt förstummade att så mycket lycka finns i en människa. Jag vet inte riktigt hur jag ska placera orden eller hur jag ska bete mig, men jag är en glad människa och jag ber varje dag att de ska hålla i sig resten av mina dagar på denna jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0