Fittor!

Idag är en riktigt pissdag.. Jag var hos läkarn och skulle prata om mina allergier.. Eftersom jag har fått reda på att jag är allergisk mot typ allt.. Dom har sagt till mig att jag inte kan äta några nötter alls, inte vara närheten av katter och hundar, och att jag är allergisk mot pollen. Plus att jag har astma.. 

Men idag, så säger min husläkare att jag inte har reagerat på varken mandel eller jordnötter och att min hasselnöts allergi är väldigt liten och att den sitter ihop med min pollen allergi.. Sen hade läkarn på sjukhuset sagt till mig att jag inte kan vara tillsammans med någon som har katter eller hundar och jag ska vara jätte försiktig.. Men då säger husläkarn att de enda som händer med mig om jag är med katter är att jag blir snorig och får rinnande ögon.. INGET ANNAT!


För att kompletera allting så är de så att allergiläkarn på sjukan ska ringa mig och jag ska berätta allting för jag har haft skit jobbigt med allting, att jag inte har kunnat ätit nånting och haft mer lr mindre dödsångest för allting..  så i 8 månader så har jag trott att jag inte kan vara med djur, att jag inte kan äta nånting som kan ha nötter i.. Men jag har en liten hasselnöts allergi?



Jävla fittor..


Kommentarer
Postat av: Anonym

8 månader har de ju inte gått... knappast

2010-02-12 @ 12:29:48
Postat av: Jag

Oj ursäkta 7 månder.. sen juli!

2010-02-12 @ 12:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0