Dude.

Okej nu är det såhär.. Jag har verkligen ingenting alls att skriva.
Jag har ingenting att skriva så att människor kan bli irriterad eller skapa krig med någon. Men det skulle vara bra jävla kul att skapa drama just nu, jag vill skapa lite krig. Lite uppståendelse med någon stackars sate. Men det finns ingen jag kan använda som offer. Någon som vill agera offer?


Dock så är jag trött på att sitta hemma, jag vill jobba, jag vill slita. Jag vill vara trött när jag ska sova. Men än så länge får jag vänta , och kolla i varje butik på stan ca 20 ggr i veckan och uppleva storstan! Fuck it.



Jag längtar till april, åka till Egypten och dricka bärs och bli kickass brun! Jag vill ha sommar, jag vill slippa ha vinterjacka, jag vill värme!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0