Big Fish

Så underbar jävla film! Jag vart helt fast, jag kunde inte slita mig. Big Fish.. Jag älskar fan Tim Burton, så nu ska jag leta lite fler Burton filmer! Totally awesoome!

Jag kunde inte sova inatt, det gick verkligen inte att stänga ögonen på något sätt. Jag vred och vände på mig, lyssna på musik. Låg där i kanske från halv tio till halv ett.. Sen somnade jag.. Och sen sov jag som jag hade fått något riktigt hårt i skallen.. Totalt däckad..


Nu är det 6 dagar kvar sen får jag jobba igen! And the count down begins!
Dock ska jag jobba 2 nätter och en eftermiddag sen ska jag vara ledig en vecka igen..







You rock baby!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tim Burton is the shiiit. Du lär ju följa med och se Alice i underlandet i 3D! Väntar intensivt på biljettsläpp nu, tror den kommer vara grym.

2010-02-12 @ 17:03:37
URL: http://johannahogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0