Vår!

Alltså dom här dagarna som har gått.. det har varit pest, tårar och skit..men det känns bättre nu, känns inte lika jobbigt men det kommer ju alltid sitta kvar och så är det bara.. men kan inte hålla på och älta fram och tillbaka heller.
.
.

Och det har varit mycket med allt annat också, jag jobbar 4nätter på 5 dagar inkl helg! Sen är de bara onsdag torsdag nästa vecka sen så drar vi! Egypten! jag ska bli så galet bruuun! :D
Sen har jag även gått till en frisör och klippt mig, och det är skit snyggt, jag är galet nöjd.. kommer väl bild på det sen på bdb och kanske här? ;)
.
.
*

ikväll ska vi hem till mamma & pappa sen ska jag jobba.. let the work begin!
Och nu på dagen så ska jag nog gå ut och gå,  det är total sool! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0