Underbara dag!

idag är de soool!
men jag har tvätt tid och vi har ingen balkong utan bara ett loft, utan utemöbler så jag väntar på att min bror ska höra av sig så jag kan få äta lite glass med honom i alla fall sen så ska jag fortsätta tvätta.. :(
*
*
men imorgon ska jag simma sen ska jag njuta av hela dagen och sen ska jag jobba 2 nätter sen har jag semester!
hela helgen är fullbokad sen måste jag packa och sen ska jag åka till egypten, helt overkligt! jag längtar så mycket till på söndag! söndag är en bra dag, nej det är en underbar och efterlängtad dag! ååh 5 dagar kvar!
*
*
*
igår var jag med järnet och vi åkte runt hela stan kändes de som, vi letade efter en bikiniöverdel till mig men det fanns ingen i min storlek, som vanligt så jag får nöja mig med den jag har.. typiskt. men roligt hade vi! :D

nu ska jag titta på biggest loser och äta bullar, ( hmm? )
ääh jag kanske bara nöjer mig med lite juice istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0