Nu är jag ledsen.

fick reda på nyss att folk kan verkligen inte hålla hemligheter!
den här saken betyder massor för mig och jag får inte ens äran att berätta den själv, utan andra ska berätta.
jag vill berätta när jag vill och när jag känner för det och till vilka, neej men nu vet alla och jag är riktigt ledsen.
en person frågar mig som jag inte ens har pratat med på jätte länge och knappt umgåtts eller sett på länge.
jag är riktigt besviken, oavsett även fast man inte säger " säg inte de här till någon" så lär man väl förstå att en sån här viktig sak säger man bara inte? är det bara jag som tänker så? och det är upp till mig när jag vill berätta? det är väl mitt liv och jag bestämmer över de, neej men det är upp till andra tydligen..
dock är jag inte jätte förvånad men ändå, varför?! finns det någon anledning?
*
*
Tack för den, jag är riktigt, riktigt, riktigt ledsen.. :(

Kommentarer
Postat av: unni

Om ja tror rätt så förstår ja att du är besviken!

Skulle ja också vart!



2010-04-03 @ 08:56:04
URL: http://unnil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0