Besviken?

Idag eller igår rättare sagt upptäckte jag verkligen hur dåligt människor kan bete sig.
Att man inte respekterar och värnar om det man får eller har.
Jag trodde inte att de fanns sådana människor i min omgivning men det fanns de och jag är så otroligt besviken och ledsen över det här. Att hela situationen är åt helvete helt och ingen kan rädda det som har gjorts.
Jag var så arg igår och jag är lika arg idag. Att alla andra ska kämpa och slita och försöka komma någonstans i livet och andra människor som beter sig illa och hemskt ska få samma förmåner och ta del av det vi andra sliter för? Att personer som beter sig illa och respektlös mot sina medmänniskor och ändå för en belöning? Vi belönar hunden som biter oss i handen.
.
.
.
Jag hoppas verkligen att allt löser sig, och jag hoppas det löser sig på ett bra sätt, på ett rättvist sätt! För jag tolererar inte att de här ska bli orättvist behandling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0